BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Permulaan Blooger KU

Permulaan Blooger KU
HEY , x sangka plak leh wat blog ni . Pada mulanya xnk buat sebab leceh dan bosan . Tapi skrg mcm seronok plak nak wat blog ni . HEHE . Kalau nak cerita perjalanan wt blog ni mmg panjang lah kn . Korunk pon nnti jadi ngantok plak nk dngr aq berleter . =( HUAHUAHUA !! Pendek cerita ni lah serba sedikit tentang aq . Firstly , aq kenelah perkenalkan diri ini . Maklom lah , mak ngn ayah dh beri nama kenelah aq bg tau . Tapi kalo rahsia pon ok gak kn . HAHA NAMA AQ=Nazmi Faiz B. ABD Sani . UMUR = xnk lah bg tau . Pandai cari sendiri . HAHA TEMPATLAHIR = kena BgiTaw jGk KE aq lahir kat mne . HAHA !! Tiga tu je yg aq leh bg tau . Yang lain kenelah tnye aq sendiri .Emmm . Banyak lg sebenarnye yg aq nk kongsikan kt sini . Tapi nnti . ( Cerita Pendek ) = Oit , don't share . HAHAHA!! Rasenye cukup kt sini lah aq berleter . Penat lah jgk nk typing banyak2 ni . HUH !! Ape2 Jangan lpe FOLLOW !! Nnti aq follow korunk jgk . IF U MAKE ME SMILE , I GIVE U ROSE . IF U MAKE ME CRY , U GET LOSE . (^_^) .☻ /█\./█\ .||.. | | ♥ ♥ ♥ ♥ ﻻ ﻉ√٥ ﺎ ❒ c0uple ❒ Married ✖ Poyo ✖ Ganas ✖ Lembab(Slow) ✔ Naughty ✔ Student ✔ Friendly ✔Funny

Hot Friend

Wednesday, 16 March 2011

Makna cinta dari namaku

Makna Cinta Dari Nama ku

N : ..pemberi ciuman yang bagus juga

A : ..seorang yang gila-gila

Z : ..memiliki fikiran yang luas

M : ..membuat pacaran lebih menarik

I : ..manis dan romatis


F : ..sukakan pasangan yang agak liar dan gila-gila

A : ..seorang yang gila-gila

I : ..manis dan romatis

Z : ..memiliki fikiran yang luas


LIPSTIK